Co přinese kvalitní copywriting mojí firmě?

  • Oslovíte zástupy potencionálních zákazníků poutavým obsahem
  • Dodáte vašemu webu obchodního ducha
  • Přesvědčíte zákazníky k nákupu

Copywriting zkrátka funguje. Přesvědčte se o tom s námi!


Jak poznáte kvalitní copywriting?

Zaujmout na internetu souvislým textem není jednoduché. Pro názornou ukázku stačí zapátrat v paměti. Kdy naposledy jste na stránce přečetli celý článek od shora dolů a nevynechali ani čárku? Při copywritingu na web je tedy třeba postupovat podle určitých kritérií. Text musí být poutavý, mít dobře zvolené záchytné body (odstavce, tučné písmo či kurzíva, …), obsahovat přesně zacílené informace o produktu a do stránky zkrátka „zapadnout“.

To samozřejmě není všechno. I když text bude mít opravdového prodejního ducha, bez citlivě provedené optimalizace pro vyhledávače (SEO) svůj účel zkrátka nesplní. To znamená použití souvisejících klíčových slov, nápaditých zpětných odkazů, chytlavých titulků a správné zpracování nadpisů (H1,H2). 

Jak při psaní postupujeme?

Ať už si objednáte pár článků nebo naopak otextování celého webu, postupovat budeme vždy stejně. Na začátku celého procesu bude probíhat rozsáhlá analýza typického zákazníka. To nám napoví, na jakou cílovou skupinu se zaměřit, jaký zvolit tón komunikace a v případě Off-Page faktorů na jakých webech Vás propagovat. Vše bude probíhat v souladu s optimalizací pro vyhledávače (SEO).

Veškerá témata podléhají před samotným zpracováním obsáhlému výzkumu. A to proto, abychom si byli jisti, že předáváme skutečně hodnotné informace.

Jaké formy copywritingu poskytujeme?

  • Psaní textů na web
  • PR články
  • Obsahové strategie
  • Profesionální korektura celého webu
  • Stylistické úpravy textů
  • Reklamní texty


CopywritingVáclav Moule, copywriter